Winkelwagen
Subtotaal
Korting
€ -
Bezorgkosten
Totaal

Algemene voorwaarden

BESTELVOORWAARDEN:

Bestellingen worden de gehele dag aangenomen. Maaltijden worden bezorgd tussen 12:00 en 21.15 uur. Minimale bestelorder is afhankelijk van uw postcodegebied. Bestellingen betreffende een specifieke tijd kunnen 10 min. voor of 10 min. na de aangegeven tijd aangeleverd worden.

Wij proberen natuurlijk altijd stipt op tijd te komen. Wij zijn echter afhankelijk van hinderlijke verkeerssituatie's en/of openstaande bruggen etc. Wij bezorgen  in Tilburg, Reeshof, Goirle en Berkel-Enschot . Wij kunnen altijd de bestellingen op aangegeven tijd klaarzetten voor afhaal.


Hoe kan ik online bestellen?

Online bestellen gaat in 3 eenvoudige stappen:

1. Je plaatst de artikelen die jij wilt bestellen in het winkelmandje door op het artikel te klikken. Als je klaar bent met het toevoegen van je artikelen klik je op de knop "bestellen" onder het winkelmandje.

2. Je vult de adres in waar je wilt dat de bestelling wordt.

3. De betaling van de bestelling kan geschieden op 2 manieren, te weten per contant/ rembours of iDEAL. Aan de hand van het door jou ingevulde telefoonnummer/emailadres kunnen wij je bereiken in het geval wij vragen/opmerkingen hebben over je bestelling. Bestellingen zonder juist telefoonnummer kunnen geweigerd worden. Na afronding van je bestelling ontvang je een referentienummer en bevestigingsmail van ons. Bewaar het referentienummer goed voor wanneer je vragen hebt over je bestelling.

Op welke manier kan ik een bestelling wijzigen?

Neem zo snel mogelijk contact op met ons, zodat de levering geannuleerd wordt. Is de bestelling online betaald, dan wordt je aangeraden de gehele bestelling te annuleren en de bestelling opnieuw te plaatsen.

Op welke wijze wordt mijn bestelling bevestigd?

Na plaatsing van een bestelling ontvang je een bevestigingsmail op het door jou ingevoerde emailadres. Bewaar deze bevestigingsmail en het referentienummer dat je hebt gekregen goed, ingeval je vragen of opmerkingen hebt. Bij ontvangst van de bevestigingsmail, komt de bestelling bij onze webshop aan.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, wat nu?

Mogelijk is de bevestigingsmail in een spamfilter blijven hangen, waardoor deze niet in je inbox is binnengekomen. Indien je een referentienummer te zien krijgt is je bestelling gewoon doorgekomen. Indien je geen referentienummer hebt ontvangen neem dan contact op met onze webshop. Geef hierbij aan welk emailadres bij de bestelling is ingevoerd.

Geldt het herroepingsrecht bij bestellingen via de webshop?

Op grond van Artikel 46d lid 4 sub b BW wordt in verband met de bederfelijkheid van te bestellen / reeds bestelde producten het herroeppingsrecht uitgesloten. Dit houdt in dat uw bestelling en betaling niet geannuleerd kan worden zodra de verwerking door onze webshop in gang is gezet.